چیزی بین خاطره و بیوگرافی

شاید دیگه اسم این خاطره نباشه، و بیوگرافی مختصر بیشتر برازنده‌اش باشه.
من سپهر سخنور متولد ١٣۶٩ کارآفرین، تصویرساز و مدیر مارکتینگ و تبلیغات هستم.
شروع کار کردنم از سوم دبیرستان بود سال ١٣٨۶ با تأسیس یک دفتر تبلیغاتی محلی به نام کلیک توی شهرری، در ادامه توی سال ١٣٨٩ اسم این دفتر رو به ویستا تغییر دادم و کماکان خدمات تبلیغاتی به کسب و کارهای محلی محدوده دفتر تبلیغاتی خودمم ارائه میدادم، چیزهایی مثل طراحی و اجرای تابلوهای تبلیغاتی، طراحی ست اداری، کارت ویزیت، انواع پاکت‌ها و اوراق تبلیغاتی و امثالهم.
سال ١٣٩٠ وارد یک مجموعه فرهنگی دولتی شدم چیزی کمتر از ۴ سال با سمت مدیر واحد گرافیک اون مجموعه فعالیت کردم. اما اواخر سال ١٣٩٣ خیلی اتفاقی با شرکت ابراهیم آشنا شدم و به تیم ابراهیم اضافه شدم. شرکت ابراهیم بزرگترین شرکت نظافت صنعتی ایران و اگر از نظر میزان عرضه تجهیزات و مکانیزم‌های نظافتی بخوای مورد ارزیابی قرار بدی سرآمد خاورمیانه و یکی از بزرگترین شرکتهای تجهیزات نظافت صنعتی جهان.
من از بهمن ١٣٩٣ به عنوان مدیر تبلیغات وارد ابراهیم شدم و ١٠٠ ماه در این سمت توی این شرکت فعالیت کردم.
میتونم ادعا کنم ابراهیم از نظر تولید محتوای تصویری در بین تمام شرکت‌های این صنعت در سرتاسر جهان قطعا یکی از ١٠ شرکت برتر، بلاخص بعد از سال ٩٧ و شروع تحریم ها و ممنوعیت واردات بعضی از تجهیزات و بالطبع بعد از توسعه دادن تولید در ابراهیم. توی مجموعه تحت مدیریت من توی ابراهیم علاوه بر وظایف رایج واحد تبلیغات مثل، آماده کردن شرکت برای شرکت در نمایشگاه‌ها، برنامه‌ریزی و انتخاب رسانه برای تبلیغات، یا تولید و طراحی کاتالوگ و بروشور و… شروع کردیم به تولید محتواهای تصویری در بستر عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی و الحق تیم حرفه‌ای و کاربلدم همیشه پشت صحنه بودن که باعث می‌شدند کارها دیده بشه و اثرگذاری کنه.
اما از ابراهیم که بگذریم بعد از سال ٩٨ همزمان که توی ابراهیم مشغول بودم، با مجموعه‌ها و شرکت‌های دیگه‌ای هم به صورت پارت تایم و پروژه‌ای همکاری میکردم. همکاری در قالب مشاوره تبلیغاتی و محتوایی، طراحی گرافیک و تصویرسازی و این اواخر تقریبا از سال ١۴٠٠ به بعد مشاوره برنامه‌ریزی کسب کارها و قالب طراحی بیزینس پلن و بیزینس مدل، نقشه توسعه کسب و کار و…

2 دیدگاه در “چیزی بین خاطره و بیوگرافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط