Environmental Competition Poster for EBRAHIM Companyپوستر و تبلیغات محیطی برای کمپین تبلیغاتی شرکت ابراهیم

پوستر و تبلیغات محیطی مسابقه عکاسی شرکت ابراهیم

دستگاه‌های نظافتی شرکت ابراهیم، از جمله اسکرابر، در بسیاری از مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ، بیمارستان‌ها، بانک‌ها و مکان‌های دیگری که مردم به صورت روزانه به آنجا رفت و آمد دارند، دیده می‌شوند. این موضوع ایده‌ای بود برای طراحی یک کمپین تبلیغاتی با عنوان عکاسی از دستگاه‌های ابراهیم.

برنامه کمپین به این صورت بود که با ارسال عکس از دستگاه‌های ابراهیم، افراد به قرعه‌کشی جایزه از قبل تعین شده راه پیدا می‌کردند. پس از ثبت اسامی، مراسم قرعه‌کشی به صورت لایو در اینستاگرام ابراهیم انجام میشد و لیست برندگان اعلام میشد.

بعد از طراحی این کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام شرکت ابراهیم، برای تقویت آن از تبلیغات محیطی هم استفاده کردیم. پوستر تبلیغ این کمپین طراحی و در نقاط مختلف تهران به ویژه ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس نصب شد. در طراحی این پوستر هم به حوزه کار شرکت ابراهیم (یعنی نظافت صنعتی)، هم برند ابراهیم و هم اطلاع رسانی مسابقه توجه شده است.

اگر شما هم برای توسعه کسب و کارتان علاقه‌مند به تبلیغات محیطی هستید، من با کمال میل در خدمتم تا به عنوان مشاوره و همکار در کنار شما باشم. از طریق صفحه ارتباط با ما منتظر شنیدن صدای شما هستم.

سفارش دهنده: شرکت ابراهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *