Catalog Design: Catalog of Iranian Productsطراحی کاتالوگ: کاتالوگ محصولات ایرانی

طراحی کاتالوگ

شرکت ابراهیم در سال 1397 علاوه بر واردات دستگاه‌های نظافت صنعتی وارد فاز تولید این دستگاه‌ها شد. ابراهیم برای حضور در نمایشگاه‌های تولید ملی، به دلیل یک محدودیت قانونی که اجازه نمی‌دهد در تبلیغاتِ محصولات تولیدی نشانی از هیچ برند خارجی وجود داشته باشد، به یک کاتالوگ تماماً ایرانی نیاز داشت.


طراحی این کاتالوگ به من سپرده شد و من سعی کردم با استفاده از عناصر بصری و گرافیکی یک کاتالوگ جامع از محصولات ایرانی شرکت ابراهیم طراحی کنم. در این کاتالوگ اطلاعات دستگاه‌‌ها به همراه عکس‌های بازرگانی و کاردبردی هر دستگاه به نحوی چیدمان شده تا مخاطب به راحتی بتواند با محصولات مختلف آشنا شود و آنها را مقایسه کند.


گاتالوگ ابزاری بسیار قوی در تبلیغات محسوب می‌شود؛ علاوه بر اینکه به مشتری این فرصت را می‌دهد تا با محصولات آشنا شود، در تثبیت جایگاه برند نیز موثر است.
در صورتی که شما نیز برای کسب و کار خود نیاز به طراحی کاتالوگ دارید، من به عنوان یک طراح گرافیک و همچنین مدیر مارکتینگ و تبلیغات، بهترین پیشنهادها را برای شما خواهم داشت که می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. از طریق صفحه ارتباط با ما، با من در تماس باشید.
منتظر همکاری با شما هستم.

سفارش دهنده: شرکت ابراهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *