Logo Design for SAD Mountaineering Groupطراحی لوگو برای گروه کوهنوردی صاد

ویدیوی تبلیغاتی صنعتی

به عنوان یه کوهنورد، همیشه علاقه داشتم بتونم برای گروه‌ها و اکیپ‌های کوهنوردی در حوزه تبلیغات فعالیتی انجام بدم. تا اینکه یکی از دوستانم تیمی رو به من معرفی کرد به نام گروه کوهنوردی صاد.

گروه صاد یه اکیپ دانشجویی بودن که علاوه بر برنامه‌های کوهنوردی، به خاطر فضای معنوی که بینشون حاکم بود، توی مراسم‌های مذهبی هم شرکت میکردن. به همین خاطر هم اسم گروهشون رو از یکی از سوره‌های قرآن گرفته بودن.

بعد از آشنایی با گروه صاد، متوجه شدم به طراحی لوگو نیاز دارن و من این کار رو براشون انجام دادم.
در طراحی این لوگو از دو تا شکل اصلی یعنی مثلث و دایره استفاده کردم. مثلث نماد کوه و دایره نماد خورشیده، و تایپوگرافی کلمه صاد رو با این دو شکل هماهنگ کردم.
توی پروسه طراحی این لوگو یک کار دیگه هم کردم. یکی از برندهای نام آشنای تجهیزات کوهنوردی، یعنی شرکت آمریکایی lowe alpine که کوله پشتی‌های معرفی داره و به شخصه خیلی لوگوی این برند رو دوست دارم، سعی کردم در پروسه طراحی لوگوی صاد، تا حدودی رنگبندی و سبک lowe alpine رو هم لحاظ کنم.

اگه شما هم به طراحی لوگو و هویت بصری در حوزه‌های مختلف نیاز دارین، چه فرهنگی چه تجاری، میتونید با من تماس بگیرید تا با هم راجع به این موضوع گفتگو کنیم. حتی اگر این گفتگو به همکاری ختم نشه، با توجه به تجربه‌ و تخصصی که در این زمینه دارم می‌تونم مشاور و راهنمای خوبی برای شما باشم.

سفارش دهنده: گروه کوهنوردی صاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط