Website Design for Rent Abzar Companyطراحی سایت رنت ابزار

طراحی سایت «رنت ابزار»

رنت ابزار نام استارتاپی است که فعالیت اصلی آن اجاره‌ی روزانه ابزارهای مختلف صنعتی است. رنت ابزار به کارخانجات، پروژه‌های ساختمانی و صنعتی ابزارهایی مانند اره برقی، دریل، واترجت و اسکرابر (کف شوی) اجاره می‌دهد.

باتوجه به نو پا بودن این استارتاپ و نوع فعالیتی که رنت ابزار داشت، نیاز به داشتن یک وبسایت قوی برای مراجعه مشتریان احساس میشد. طراحی این سایت به من واگذار شد و من بعد از چند جلسه مشورت با صاحبان این کسب و کار، دست به کارِ طراحی سایت شدم.

در فرآیند طراحی سایت رنت ابزار، با توجه به هویت بصری منحصر به فرد این شرکت و نیازهای آن، تلاش کردم یک سایت جذاب، منسجم و کاربردی ارائه بدهم. از آیکون‌ها و تصویرسازی‌های یونیک استفاده کرده‌ام تا تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران ایجاد کنم. طرح ها و گرافیک سایت هماهنگ با هویت رنت ابزار هستند تا اعتماد کاربران جلب شود و ارتباط مستقیم بین کاربر و برند شکل بگیرد.

در دنیای امروز داشتن یک سایت حرفه‌ای و جذاب برای هر کسب و کاری مهم است. وبسایتی که پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما باشد و در عین حال متناسب با فضای برند شما طراحی شده باشد، مطمئنا در جلب توجه مخاطبان و مشتریان تاثیر زیادی خواهد داشت.

اگر درباره سفارش طراحی سایت یا نیازهای خاص خود در زمینه طراحی سایت اطلاعات بیشتری می‌خواهید، با استفاده از صفحه ارتباط با ما، با من در ارتباط باشید. من آماده هستم تا با شما در مورد پروژه‌های جدید صحبت کنم و به شما در راستای ایجاد یک سایت موفق کمک کنم.

سفارش دهنده: سایت رنت ابزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *