Leaflet Design for Online Store CleanAbzarطراحی تراکت برای فروشگاه اینترنتی کلین ابزار

طراحی تراکت- کلین ابزار

شاید در نگاه اول تعجب برانگیز باشه که چطور یک فروشگاه آنلاین بجای اینکه صرفاً از تبلیغات دیجیتال استفاده کنه، روی تبلیغات چاپی هم سرمایه گذاری میکنه.

کلین ابزار یه فروشگاه اینترنتی هست که طیف متنوعی از ابزارهای نظافتی شامل صنعتی و خانگی رو عرضه میکنه. وقتی مدیران این کسب و کار برای تبلیغ و شناخته شدن سایت فروشگاه‌شون با من مشورت کردن، محصولات متنوع این فروشگاه من رو به این نتیجه رسوند که باید تبلیغ در جایی و با ابزاری انجام بشه که طیف متنوعی از مخاطبین رو پوشش بده.

پس با بررسی جامعه هدف کلین ابزار، تصمیم گرفتیم تبلیغ سایت رو با یک ابزار ساده و کم هزینه، یعنی تراکت، در محیط نمایشگاه انجام بدیم. با این کار خیلی از نیازهای تبلیغاتیِ فروشگاه اینترنتی کلین ابزار برآورده شد: تشخیص درست جامعه هدف، پوشش مناسب طیف وسیعی از مخاطبین و در دسترس بودن تبلیغ برای مخاطب.

این تجربه و بازخورد مثبتی که داشت، نشون میده استفاده از تراکت، فلایر و برگه‌های تبلیغاتی هنوز هم به عنوان یه ابزار موثر و درعین حال کم هزینه در تبلیغات حضور داره.

اگه برای رشد کسب و کارتون به طراحی تراکت، فلایر یا برگه‌های تبلیغاتی نیاز دارین، یا تمایل دارین در زمینه مارکتینگ و تبلیغات از کسی مشورت بگیرین، من مشتاقانه آماده هستم تا تجربه خودم رو در اختیار شما بذارم. خوشحال میشم از طریق صفحه ارتباط با ما، با من در ارتباط باشید.

سفارش دهنده: کلین ابزار CleanAbzar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *