Advertisement Design for Magazine: Arorayehe Advertising Posterطراحی آگهی برای نشریه: پوستر تبلیغاتی آرورایحه

طراحی آگهی برای نشریه: پوستر تبلیغاتی «آرورایحه»

مجموعه آرورایحه یکی از برندهای زیر مجموعه هلدینگ ابراهیم است که دستگاه‌های خوشبوکننده هوا تولید می‌کند. زمانیکه به من پیشنهاد تبلیغات برای این مجموعه شد هنوز حتی اسمی برای این دپارتمان انتخاب نشده بود. همچنین به این دلیل که شکل ظاهری دستگاه‌های خوشبو کننده هنوز قطعی نشده بود، عکاسی بازرگانی یا صنعتی از دستگاه‌ها امکان پذیر نبود.
اما در هر صورت این محصول نیاز به تبلیغات داشت و ما تصمیم گرفتیم یک پوستر تبلیغاتی برای چاپ در پشت جلد نشریه «تجارت طلایی»، که مهمترین رسانه بین مجتمع‌های تجاری است، طراحی کنیم.

برای طراحی این پوستر اتودهای مختلفی به وسیله آی‌پد زدم و در نهایت به این سناریو رسیدم:
آقا یا خانمی را به تصویر بکشم که انگار در محیط مجتمع تجاری بعد از خرید، با دست‌هایی پر از کیسه‌های خرید، یک بو و رایحه خوشی را استشمام می‌کند و در اثر این بوی خوب حالت پرواز کردن به خود می‌گیرد.

برای اجرایی کردن این سناریو لیست بازیگرهای مختلفی را که می‌شناختم مرور کردم و یک مدل مناسب پیدا کردم. بعد خرید اکسسوری، مثل ساک دستی، مانتو، شال و … انجام شد و بعد پروژه عکاسی را شروع کردیم.
نتیجه عکاسی و طراحی‌های گرافیکی که انجام دادیم، پوستری شد که پشت مجله تجارت طلایی چاپ شد و بازخورد خوبی برای محصولات آرورایحه داشت.

با اینکه فضای دیجیتال به سرعت در حال گسترش است، تبلیغ در نشریات همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است. اگر به دنبال افزایش دیده شدن کسب و کارتان و جذب مخاطبان هدف هستید، این امکان را دارید که در نشریات تبلیغ کنید.
اگر به دنبال ایده‌های جذاب برای تبلیغ در نشریات هستید و می‌خواهید بیشتر در این زمینه مشورت کنید، با من تماس بگیرید. مشتاقانه منتظر شنیدن ایده‌ها و پروژه‌های جدید شما هستم.

سفارش دهنده: دستگاه های خوشبوکننده آرورایحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *