Advertisement Design for Magazine: EBRAHIM Company Advertising Posterطراحی آگهی برای نشریه: پوستر تبلیغاتی شرکت ابراهیم

طراحی آگهی برای نشریه: پوستر تبلیغاتی «شرکت ابراهیم»

نمونه‌ای که اینجا گذاشتم یه آگهی تبلیغاتی هست که به سفارش شرکت ابراهیم برای چاپ پشت جلد نشریه تجارت طلایی طراحی شده.

شرکت ابراهیم بزرگترین عرضه کننده دستگاه‌های نظافت صنعتی تو ایرانه و یه بخش از بازار این شرکت مربوط میشه به مجتمع‌های تجاری. به همین دلیل ابراهیم سالهاست پشت جلد نشریه تجارت طلایی رو از آن خود کرده و در هر شماره از این ماهنامه آگهی تبلیغاتی میذاره.

نشریه تجارت طلایی به سردبیری آقای شاهرخ کشاورز در واقع رسانه اصلی مجتمع‌های تجاری و به طور کلی صنعت خرده فروشی محسوب میشه. بنابراین شرکت ابراهیم با طراحی آگهی تبلیغاتی برای این نشریه، علاوه بر اینکه تو این بازار هر روز بیشتر شناخته میشه، جایگاه برند خودش رو هم تبیثت میکنه.

ایده این طرح تبلیغاتی اینه که یه فضای تمیز از یه مجتمع تجاری نشون داده بشه و اهمیت نظافت چنین مکانی یادآوری بشه. برای همین تصویر یه خانواده خوشحال رو می‌بینیم که در فضای یه مجتمع تجاری تمیز در حال قدم زدن هستن. این ترکیب احساس آرامش و امنیت رو تداعی میکنه و از طرفی متن خیلی کوتاهی که زیر عکس آوردیم به اهمیت نظافت که رسالت اصلی شرکت ابراهیم هست اشاره داره.

طراحی این آگهی به روش فتومونتاژ انجام شده. عکس ها و سوژه هاشون که در اصل خارجی هستن، ویرایش شدن و حس و حال ایرانی بودن بهشون داده شده. قسمت پایین طرح برشی از یکی از ماشین‌های پرفروش نظافتی و اطلاعات و لوگوی شرکت ابراهیم گذاشته شده تا ذهن مخاطب بتونه ارتباط بین نظافت، مجتمع های تجاری و ابراهیم رو برقرار کنه.

اگه دنبال ایده‌های جذاب برای تبلیغ در نشریات هستین و در این زمینه به مشورت نیاز دارین، از طریق صفحه ارتباط با ما، با من تماس بگیرین. مشتاقانه منتظر شنیدن ایده‌ها و پروژه‌های جدید شما هستم.

سفارش دهنده: شرکت ابراهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *