Visual Representation of Family Book Reading Contest: Enchanting Stories with Children's Voicesتصویرسازی مسابقه کتابخوانی خانوادگی: جادوی داستان‌ها با صدای بچه‌ها

تصویر سازی

چند سال پیش طراحی پوستر یک مسابقه جذاب به من پیشنهاد شد، مسابقه کتابخوانی خانوادگی.

با توجه به فضای شاد و پر انرژی و حضور بچه‌ها در این مسابقه، برای طراحی پوستر آن از روش تصویرسازی با سبک کارتون استفاده کردم. ایده پشت این طرح، ایده ساده اما جذابی است.
در طراحی این پوستر، یک خانواده‌ی خوشحال و مهربان را نشان دادم که با نشستن کنار هم بر روی زمین، در حال خواندن کتاب قصه هستند. در حالی که بچه در حال خواندن قصه است، مادر با موبایل صدای داستان‌خوانی او را ضبط می‌کند. این داستان خوانی توسط بچه‌های دیگر شنیده می‌شود و آنها هم شور و شوق پیدا می‌کنند برای خواندن و شنیدن کتاب.

این تصویرسازی با رنگ‌های زیبا و شاد برگرفته از لحظاتی است که خانواده‌ها می‌توانند با هم در یک فضای داستانی شیرین و مفرح کتاب بخوانند و ارتباطی عمیق‌تر با هم برقرار کنند.
هدفم از طراحی پوستر به سبک کارتون این بود که تصویری از جذابیت کتاب‌خوانی در خانواده را ارائه بدهم و در مخاطبان انگیزه ایجاد کنم برای شرکت در مسابقه.

با توجه به چندین سال تجربه ای که در زمینه تصویرسازی و طراحی پوستر در سبک‌های مختلف دارم و انجام پروژه‌های متعدد، اگر نیاز به تصویرسازی دارید با من تماس بگیرید تا ابتدا باهم صحبت کنیم، سپس کار را از ایده پردازی تا اجرای با کیفیت، با خیال راحت به من بسپارید.

سفارش دهنده: گروه فرهنگی شهید پورشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *