Environmental Advertising for EBRAHIM Company: After-Sales Services Displayتبلیغات محیطی شرکت ابراهیم: نمایش خدمات پس از فروش

سفارش طراحی بیلبورد و تبلیغات محیطی

بعد از تعطیلات سال نو 1398، شرکت ابراهیم قصد داشت تبلیغات محیطی گسترده‌ای رو در سطح تهران اکران کنه و در اون قدرت خدمات پس از فروش خودش رو نشون بده.
این پروژه به من سپرده شد و من اول از همه رفتم سراغ عکاسی صنعتی. از اونجا که این پروژه تبلیغاتی اهمیت زیادی برای شرکت ابراهیم داشت، سعی کردم حتی روی کوچکترین جزئیات هم حساس باشم.

با یه مدل هماهنگ کردم و برای خرید لباس و کیف ابزار رفتم میدان حسن آباد. برای لباسِ مدل، احتیاج به یک پلوشرت مشکی داشتم اما متاسفانه نتونستم پلوشرت مشکی باکیفیتی توی اون مقطع زمانی پیدا کنم، بخاطر همین تیشرت و کلاه آفتابگیر رو به رنگ طوسی گرفتم تا بعد با ابزارهای گرافیکی رنگ رو اصلاح کنم.
زمان نسبتاً زیادی برای ست‌آپ نور و صحنه گذاشتیم و شروع کردیم به عکاسی. یادمه عکاسی این پروژه حدود 8 ساعت طول کشید و بعد از اون هم روی ویرایش و اصلاح عکس‌ها زمان گذاشتیم.

چرا این پروژه اینقدر مهم بود؟
بعد از صحبت‌های اولیه که با کارفرما داشتم متوجه شدم خدمات پس از فروش شاید برای خیلی از کسب و کارها موضوع مهمی باشه، اما برای شرکت‌های تامین کننده تجهیزات نظافت صنعتی، اهمیتش چند برابر هست.
به دلیل قیمت بالای تجهیزات و همچنین این واقعیت که ممکنه کاربرِ دستگاه آموزش لازم رو ندیده باشه و به شکل درستی از اون استفاده نکنه، خدمات پس از فروش همیشه برای حوزه نظافت صنعتی یه موضوع مهمه.

من سعی کردم با طراحی این بیلبوردها بتونم توی جامعه هدف این شرکت تاثیر بذارم و این پیام رو منتقل کنم که با خیال راحت شرکت ابراهیم رو انتخاب کن. چون شرکت ابراهیم قطعات یدکی و خدمات پس از فروش قوی داره!

اگه شما هم برای کسب و کار خودتون به مشاوره تبلیغاتی احتیاج داشتید، با من تماس بگیرید تا باهم صحبت کنیم. با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه دارم تلاش می‌کنم شما هم تجربه‌ی خوبی از همکاری با من داشته باشید.

سفارش دهنده: شرکت ابراهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط